Vybrané reference

Nejdůležitější funkce myWACu pro služby

  • péče o zákazníky (rozdělení do skupin, komunikace se zákazníkem, individuální přístup atp.)
  • smlouvy o poskytování služeb
  • sledování obchodních příležitostí
  • vyhodnocování obchodních aktivit
  • vyhodnocování a kontrola konkrétních zakázek
  • střediskové plánování nákladů a výnosů a jejich průběžné sledování
  • Call Centrum (VoIP)
  • neskladové položky

Hlavní přínosy myWAC pro služby

  • zvýšení kvality poskytovaných služeb i péče o zákazníky
  • zlepšení organizace prodeje služeb
  • zvýšení efektivity a ziskovosti

Služby

Podniká vaše firma v oboru služeb? Pak asi neřešíte primárně skladové zásoby nebo organizaci výroby, ale spíše péči o zákazníka. I v tom vám dokáže myWAC pomoci a výrazně tak zefektivnit vaši práci.

© 2024 myWAC TECHNOLOGIES s.r.o. - Všechna práva vyhrazena