Support Center

Všechny vaše požadavky zároveň evidujeme na jednom místě v on-line aplikaci myWAC Support Center. V ní také najdete jejich aktuální stav i historii, ale také třeba přehlednou historii aktualizací systému, správu vašich licencí, vaše faktury a mnoho dalšího.

Konzultace

Vaše firma i myWAC se vyvíjí, vznikají nové potřeby i možnosti. Pokud chcete docílit maximální efektivity a přínosů myWACu, je třeba hledat jejich propojení nebo vytvořit možnosti nové pokud ty stávající vaše potřeby nedokáží plně pokrýt. Domluvte si s námi individuální konzultaci. Bez zbytečných řečí vám pomůžeme zefektivnit práci v systému a společně najdeme cesty, jak by pro vás mohl být myWAC ještě užitečnější.

V rámci konzultace vám můžeme přímo na místě pomoci s úpravami tiskových sestav a dalšími možnostmi přizpůsobení, které myWAC nabízí.

Také rádi zaškolíme vaše zaměstnance tak, aby mohli nových možností plně využívat. Pro tyto potřeby máme k dispozici vlastní školící místnost vybavenou počítači i prezentační technikou. Pokud se vám ale nebude chtít jezdit do Brna, rádi uspořádáme školení přímo u vás ve firmě.

Vývoj

Pokud zjistíme, že stávající možnosti nedokáží pokrýt vaše požadavky, rádi přizpůsobíme funkcionalitu myWACu vašim požadavkům. Společně dáme dohromady zadání potřebných úprav nebo rozšíření a jakmile úpravy zrealizujeme, prostřednictvím on-line aktualizace se nahrají do vašeho myWACu.

Následná péče

Implementací naše spolupráce nekončí, ale vlastně začíná. Na základě servisní smlouvy a licence Podpory získáte přístup do propracovaného systému uživatelské podpory. Za tou stojí v neustálé pohotovosti tým odborníků připravených řešit všechny vaše požadavky.

Měsíčně placená licence Podpory zahrnuje také pravidelnou on-line aktualizaci systému a rozšířenou záruku po celou dobu platnosti licence.

© 2024 myWAC TECHNOLOGIES s.r.o. - Všechna práva vyhrazena