Pošta

Modul Pošta slouží k evidenci příchozí a odchozí pošty. 

Klíčové vlastnosti:

  • evidence veškeré písemné komunikace
  • provázanost pošty na příchozí a odchozí faktury
  • balíky provázané na prodejní zakázky

Přehled funkcí:

  • kniha příchozí a odchozí pošty
  • balíky
  • tvorba štítků
  • zápis přijaté faktury z příchozí pošty
  • automatický zápis vydaných faktur do odchozí pošty v modulu Prodej
  • zobrazení pošty v přehledu komunikace se zákazníkem v modulu Marketing

Marketing

S modulem Marketing budete mít pod kontrolou nejen reklamní akce a kampaně, ale i komunikaci se zákazníky. Snadněji tak dokážete evidovat například i nové obchodní příležitosti.

Klíčové vlastnosti:

  • přehledná evidence komunikace se zákazníky
  • propojení s dalšími moduly (Manažer, Elektronická pošta, Prodej, Sklad atp.)
  • možnost personifikované komunikace se zákazníkem
  • vyhodnocování marketingových akcí
  • možnost realizace vlastního marketingového průzkumu formou dotazníku

Přehled funkcí:

  • zápisy o komunikaci se zákazníkem
  • historie hovorů ve formě nahrávek
  • plánování komunikace
  • hromadné rozesílání e-mailů a SMS zpráv
  • VoIP hovory
  • provázání potenciálních dodávek s prodejními zakázkami
  • podpora prezentačních akcí
  • tvorba skupin adresátů včetně vyloučení duplicitních kontaktů

Manažer

Modul Manažer vám poskytne univerzální podporu pro řízení lidí i projektů. Umožní vám mimo jiné přehledně naplánovat úkoly včetně alokace zdrojů, spočítat náklady nebo evidovat spotřebu materiálu. U všech úkolů můžete zároveň sledovat jejich plnění a vyhodnocovat výslednou efektivitu. 

Klíčové vlastnosti:

  • plánování a evidence úkolů
  • plánování termínů porad, jednání nebo služebních cest
  • alokace lidí a dalších zdrojů k projektům
  • sledování vytíženosti zaměstnanců

Přehled funkcí:

  • jednotné uživatelské rozhraní pro všechny typy úloh
  • sledování nákladů
  • evidence spotřeby materiálu
  • schvalování služebních cest
  • plány jednání
  • přehled vykázané práce
  • přehledná nástěnka a Ganttův diagram
  • denní, týdenní a měsíční kalendáře lidí a zdrojů

Katalog

S modulem Katalog budete moci evidovat vaše produkty nebo služby spolu s jejich podrobným popisem.

Klíčové vlastnosti:

  • kompletní informace o produktech na jednom místě
  • možnost zveřejnění katalogu na internetu
  • přesné a detailní vyhledávání
  • tisk katalogových listů

Přehled funkcí:

  • přiřazování parametrů a skupin parametrů k jednotlivým položkám
  • vyhledávání podle parametrů
  • možnost mapování údajů z katalogu na ceníkovou kartu
  • možnost nastavení souvisejících položek podle parametrů
  • práce s obrázky

Adresář firem

Adresář firem vám na jednom místě nabídne přehled poboček, kontaktních osob, ale i obchodních podmínek nebo bankovních spojení. 

Klíčové vlastnosti:

  • jednoznačná identifikace subjektu
  • provázanost a rychlý přechod do všech souvisejících agend
  • detailní zpracování obchodních podmínek až na úroveň pobočky
  • sledování platební morálky

Přehled funkcí:

  • strukturovaný zápis subjektů
  • evidence kontaktních osob i bankovních spojení
  • definice obchodních podmínek pro dodavatele i odběratele
  • parametrizace firem, přiřazování specifikací, podrobné filtry
  • hodnocení ISO
  • zákaznické karty, věrnostní program
  • historie fakturačních údajů
  • možnost definice kreditu pro pohledávky
  • napojení na státní registry (obchodní, živnostenský a insolventní rejstřík)
  • smlouvy
  • upozornění k jednotlivým dokladům

Moduly CRM

Adresář firem Katalog Manažer Marketing Pošta

CRM - Obchod

Zefektivněte komunikaci se svými zákazníky. CRM moduly vám umožní poznat, pochopit a předvídat jejich potřeby.

© 2020 myWAC TECHNOLOGIES s.r.o. - Všechna práva vyhrazena
INFO LINKA MYWAC: +420 541 217 112