Zákaznická podpora


Přidáte se do našeho týmu ZÁKAZNICKÉ PODPORY NA 1st LEVEL?
Nečekejte, že je to nějaká "tupá práce " se zvedáním telefonů. Naopak, je třeba, abyste z požadavku "nic nám tu nefunguje" zvídavými otázkami došli ke skutečnému jádru problému a ten evidovali. Zpočátku budete řešení delegovat na zkušenější kolegy a postupně jednoduché požadavky budete schopni řešit sami.
 
Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly?
 
  • budete přijímat jak telefonní požadavky firemních klientů (uživatelů našeho IS) a ty evidovat v systému požadavků, tak sledovat přicházející požadavky prostřednictvím našeho systému,
  • vašim úkolem bude specifikovat (umět se doptat), co konkrétně má klient za problém a zda-li ho vyřešíte sami, anebo ho budete delegovat na kolegy,
  • musíte dohlížet, jestli jsou úkoly vyřešené a případně být schopni dát zákazníkovi info, co se s požadavkem děje.
  • spolupracovat se všemi kolegy (konzultanti, vývojáři, obchodníci,..),
  • mít radost ze splněných požadavků a neustále se učit a orientovat se v našem produktu.
 
 
Jaká je naše představa o ideálním kandidátovi?
 
  • zajímá se o firemní informační systémy a procesy (má procesní a analytické myšlení),
  • baví ho komunikovat se zákazníky (musí umět naslouchat, ptát se) a hlavně hledat důvod a případně řešení konkrétního problému (a ten buď sám vyřešit, nebo ho předat k řešení IT specialistovi),
  • dokáže si dávat věci do souvislostí a hlavně je zvídavý a baví ho neustále se učit nové a nové věci (v IT systému souvisí všechno se vším),
  • nehledá kariéru manažera, ale odborníka, kterého baví pomáhat klientům dělat jejich práci snadněji (do budoucna je možnost "vyrůst" na konzultanta),
  • má trpělivost, výborné komunikační dovednosti díky kterým dokáže z klienta zjistit veškeré potřebné informace a vysvětlit situaci/řešení, je schopný zákazníka uklidnit,
  • je pečlivý a pro zákaznicky orientovaný (ve firmě se drží slovo a profesní čest),
  • chce dělat tam, kde nebude jen číslem, ale na jeho práci půjde vidět a reálně může mít dobrý pocit z odvedené práce, 
  • výhodou je ŘP sk. B (hodí se pro případnou práci konzultanta).
 
 
Proč by se Vám u nás mohlo líbit?
 
  • jsme úspěšná a zdravá firma (po stránce finančního i lidského kapitálu) s dobrým jménem na trhu, která se rozrůstá "chytře" a udržitelně,
  • moderní pracovní prostředí a sladěný kolektiv, který táhne za jeden provaz (důkazem jsou reálné výsledky projektů i firmy jako celku),
  • budete pracovat pro šéfa, který to má v hlavě srovnané a je doslova IT guru, a který má ve firmě přirozený respekt a pracovní vztahy staví na důvěře,
  • plat juniora od 30 000 Kč měsíčně + zajímavé kvartální odměny,
  • budete mít pružnou pracovní dobu,
  • práce je v centru Brna (blízko k vlaku, autobusu i MHD),
  • samozřejmostí jsou zaměstnanecké benefity (sick days, stravenky, nápoje, občerstvení, jazykové kurzy a jiná školení) a také společné firemní akce, které nás baví (např. lyžovačka),
  • možnost vypracovat se na konzultanta, který pomáhá klientům i v terénu,
  • a hlavně férové jednání.
 
 
Termín nástupu dle domluvy - na dobrého člověka si rádi počkáme.
 

Pokud tě nabídka zaujala a máš chuť se přidat k našemu týmu, neváhej nás kontaktovat a poslat Váš životopis na e-mail jobs@mywac.cz nebo na telefonním čísle 541 219 593 (v pracovní dny 8 - 17).